Garantinis aptarnavimas
-
Internetinėje parduotuvėje Hairfree.lt parduodamos tik kokybiškos ir originalios prekės, turinčios visus ES privalomus saugumo sertifikatus, gaunamos tiesiogiai iš gamintojų ir oficialių distributorių.
Garantinio aptarnavimo sąlygos
Pirkėjas įgija teisę į nemokamą garantinį aptarnavimą tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos prekės aprašyme. Pirkėjui grąžinus kokybiškas, tinkamai veikiančias prekes, gali būti taikomas techninio aptarnavimo mokestis už kiekvieną tokį prekių grąžinimo atvejį. Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės eksploatavimo instrukciją.
Pristatant prietaisą garantiniam aptarnavimui prašome pateikti:
- gedimo aprašymą raštu, nurodant pirkėjo kontaktinius duomenis;
- prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą (PVM sąskaita-faktūra);
- prekės apmokėjimą patvirtinantį dokumentą (pvz. banko išrašas, kasos čekis);
- pilnos komplektacijos prekę originalioje pakuotėje.
Prašome atkreipti dėmesį, kad garantija netaikoma defektams, atsiradusiems dėl:
- eksploatavimo ne pagal paskirtį, pvz. asmeninio naudojimo buitinis prietaisas buvo naudojmas profesionaliais tikslais;
- mechaninio prietaiso pažeidimo;
- jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo;
- dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
- dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
- dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
- taip pat dalims, kurios natūraliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - pvz. elektros lemputėms, nagų frezų galvutėms, lanksčioms elektros jungtims, dalims iš gumos, odos, popieriaus, tekstilės, etc.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, pardavėjas įsipareigoja pakeisti prekę analogiška arba grąžinti sumokėtus pinigus.
Pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą
Prekių pristatymas į garantinio aptarnavimo centrą galimas tik naudojantis Omniva Grąžinimų paslauga.
Plačiau»Prekės defekto įvertinimo išvada pateikiama per 14 darbo dienų nuo į garantinio aptarnavimo centrą pristatytos sugedusios prekės pateikimo dienos.
Standartinė gamyklinė garantija
Visoms prekėms suteikiama 24 mėn. garantija fiziniams asmenims, išskyrus atvejus, kai gamintojas suteikia kitokį garantinio aptarnavimo laikotarpį.
Atskiru šalių susitarimu už papildomą mokestį garantinį terminą galimą prasitęsti iki 5-erių metų.
Garantija juridiniams asmenims
Nurodytos garantinio aptarnavimo, prekių keitimo ir grąžinimo nuostatos yra taikomos tik fiziniams asmenims, perkantiems prekes asmeninėms reikmėms.
Komerciniam naudojimui perkantys prekes juridiniai asmenys įgija teisę į 12 mėn. garantinį aptarnavimą. kuris gali būti pratęstas tik atskiru susitarimu.
Garantija prekėms pažeista pakuote
Prekės pažeista pakuote / nukainotos prekės yra visiškai naujos, nenaudotos, atitinka joms keliamus saugos reikalavimus, tačiau dėl pritaikytos sumažintos kainos joms garantija nėra taikoma.
Prekių saugojimo garantija
Neatsiimtoms prekėms, pvz. kai prekės nepavyksta pristatyti gavėjui ir ji grąžinama siuntėjui, taikoma 90 dienų saugojimo garantija. Praėjus šiam terminui pirkėjų užsakytos, tačiau neatsiimtos prekės yra utilizuojamos.
Ginčų nagrinėjimas
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus, kurie bus išnagrinėti per ne vėliau kaip per 14 dienų.
Jeigu turite pretenzijų dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės, prašome užpildyti prašymo formą elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/